האתר החדש שלנו באוויר!

ניפוי, סינון, פילטרים

ניפוי, סינון, פילטרים

פילטרים לתעשייה

מסננים לתעשייה, אלו אביזרים חשובים מאוד בתעשיות השונות ומשמשים לסינון, ניקוי, הפרדת חומרים וטיהור של נוזלים בתהליכי ייצור שונים. הם חיוניים לשמירה על איכות המוצרים, לתהליכי ייצור בטוחים, לבקרה מוצלחת ולהפחתת הפסולת והזיהום במוצרים השונים.

אצלנו ב'יוס מכונות', תוכלו למצוא את הפילטרים / המסננים הבאים:

  1. פילטר קו  INLINE FILTER – פילטר נירוסטה היושב על הקו (כחלק מהצנרת) ובתוכו יש רשת סינון המונעת חדירת גופים זרים למערך הייצור. המוצר עובר דרך הצנרת והפילטר ולפי מיקרון גודל החורים ברשת שנקבע מראש, ניתן לשלוט באילו חומרים יעברו למערך הייצור.
  2. נפות רוטטות VIBRATING SIEVES – נפות רוטטות משמשות למגוון תחומים בתעשיות השונות, החל משבירת גושים לניפוי חלקיקים ועד להפרדת גדלים שונים של מוצרים. הנפות מגיעות במספר גדלים שונים ועם מספר קומות שונות על פי דרישה ומתאימות לתעשיית התרופות, המזון, הכימיה והשפכים.
  3. דקנטרים וצנטריפוגות DECANTERS AND CENTRIFUGES- המשמשים להפרדת מוצקים מנוזלים במוצרים שונים. ב'יוס מכונות', תקבלו ליווי מלא על כל תהליך ההפרדה ובחירת המכונה המתאימה לתהליך.
  4. פילטר פרס FILTER PRESS- הפרדת נוזלים ממוצקים על ידי פלטות בד.

חברת 'יוס מכונות' היא חברה משפחתית ותיקה ומנוסה העוסקת בתחום כבר למעלה מ- 25 שנים. החברה מעניקה לקהל לקוחותיה לאורך השנים, מגוון רחב של שירותים ומוצרים תעשייתיים שנותנים מענה מדויק לכל צורך או דרישה.

אנו נותנים מענה לתעשיות הקוסמטיקה, המזון, התרופות, הכימיה והביוכימיה ומספקים בין היתר את כל הדרוש להגנה וסינון על הקו, נפות, פילטרים, מיכלים תעשייתיים בגדלים שונים, שינוע והזנה, מטחנות, מערבלים, בוחשים, מייבשים, משאבות, מכונות מילוי, מכונות סגירה ואביזרים נלווים.